24/5



Hehe! Lite får man tåla när man fyller år! :)

2 nyduschade barn som äntligen känns igen. Fy vad smutsiga dom var. Och nu ska dom ut så om 10 minuter kommer dom väl in och man känner inte igen dom. :)
Nåt jag inte förstår är hur dom kan bli så skitiga under TÅnaglarna? Dom har ju både strumpor OCH skor på sig om dagarna. Naglarna på händerna är ju inget konstigt med tanke på att dom gräver i jord hela dagarna. Men som sagt, tånaglarna?! Fattar inte det! Jaja... Nu är dom nyklippta och rena dom med iaf.

Kl 13 ska vi upp till slottet tydligen. Säger Tiagirl. Titta på hemliga rum?! Jaja.. Barnen tycker säkert att det är kul. Jag mindre kul! :)

Måste se till att plantera alla blommor idag med. Jag som städade så fint här igår. Kommer ju vara jord överallt. Och på balkongen vågar man f*n inte vara och plantera för tänk om det skulle åka ner liiiite jord till grannen. Då går nog världen under skulle jag tro.

Solen skiner, MEN, vi bor ju på Solen och VINDARNAS Ö. Och det märks. Skulle tydligen bli jättevarmt i helgen men Öland räknas nog inte med i det eftersom det blåser storm här konstant. :/ Så tråkigt! *fryser*

12:55

Sitter och väntar på Tiagirl (orkar inte länka varje gång inte) som skulle bli lite sen. Slipper iaf både cykla och gå upp! :) *latmask*

Ringde precis angående kissen igen men inget svar. Så nu knåpade jag ihop ett mail med. *hoppas på svar* Annars!

Ökad hårväxt av kortison?! Måste kollas upp... Jag är väldigt luden! Har alltid varit... Men nu sista veckorna är jag jätteluden där jag inte har varit det innan. Som sagt, man kan tro att jag är från planeten Mars eller nåt! Som om det inte var nog med alla bölder jag haft liksom. Nu ska man se ut som, ja, jag vet inte vad. Dags att plocka fram vaxet tror jag. :)

Aaaaaaaahhhhhhh! *skriker högt* Fy fan vad jag hatar flugor!!! Dom är ju överallt, hela tiden. På mig, på skärmen... Inte lätt att sitta och knappra på datorn i lugn och ro när man måste vifta med armarna hela tiden. Vågar inte tänka på hur ÄCKLIG jag är med tanke på hur snabbt dom släpper sin avföring på min skärm här. *ryser* Snuskiga djur helt enkelt! Speciellt när dom HELA tiden sitter och kopulerar hejvilt överallt. Gärna mitt på skärmen då... Snacka om att inte ha några hämningar. Tur jag har lite hämningar iaf! :) Jävla tur jag inte förökar mig lika lätt som dom heller.. Det hade sett ut det.

Jaja... Får väl gå och sätta på mig skorna nu iaf. För när hon väl kommer är det säkert bråttom. Barnen är iaf färdiga. Och håller på att tjata ihjäl mig här.

15:13

Hemma igen. Fryser så jag håller på att dö! Har väl aldrig varit med om maken till blåsigt ställe det där slottet. Saknas ju både fönster och tak! :D Såg lite hemliga rum här och var. Mycket spännande. NOT! :)

 Barnen hade väl kul iaf!

Funderade allvarligt på att spänna fast mina 2 i den där för då hade jag ju kunnat gå ut ikväll. :) Och dom ska ju ändå upp till slottet och grilla imorrn.
Men, nä, dom fick följa med hem.
Tack Amie, Tiagirl och alla barnen för en liten stund utanför dessa väggar.

17:23

:( Fanns ingen kisse kvar givetvis. Fick svar på mailet nyss. Fint svar förresten. Efter att inte ha svarat nån gång i telefon när jag ringt så skickar jag ett trevligt mail (tycker jag) och hon skriver; Sålda.
Bara sådär. Rätt upponer. *letar vidare*

Fick mail om min vunna auktion på min Dr Westerlund idag åxå. Tänkte vara snäll och föra över pengar genast och mitt i alltihop dog min bankdosa?!!! *morrar* Den brukar ju faktiskt varna EN gång om dåligt batteri innan den dör. Men inte då! Den har nog helt enkelt gjort sitt. Får väl knalla ner till banken på måndag och be om en helt ny tror jag. Tror faktiskt jag har samma som jag fick när jag skaffade internetbanken. Och det är lääääänge sen. Känns så iaf.

Ska snart ta barnen och cykla bort till V som fyller år. Äta och dricka lite gott! *asg*
Sen blir det kaaaaanske en sväng ner till stan. Får se. Har så förbannat ont i nacken?!

Måste plantera sen när jag kommer hem med. Innan dom dör mina stackars blommor.

Går och letar upp varma tjocka strumpor och minst 3 par tröjor och en väst! *fryser fortfarande*

22:46

Hemma igen! Varit hos V och ätit köttfärspaj, daimtårta och negerbollar (jodå, för mig heter dom faktiskt så). Mycket gott trots den misslyckade daimtårtan. Men alla som känner mig vet att bara det är sött så slinker det ner. *svullo* :)
Sen ner och kolla bilarna på cruisingen då. Inte mycket att ha alltså. Det är inte som det var förr. Blivit gammal kanske?!
Men det gör nog stor skillnad att dom inte längre öppnar upp Storgatan så dom får köra där åxå. Det fick dom ju förr. Och då var det mer folk.
Nån bilolycka nere på stan med tydligen. En motorcykel och en raggarbil.

Barnen är på väg till sängen nu. Blir en sen kväll. Men det gör inte mig så mycket om dom bara sover länge imorrn. Tydligen blev grillningen imorrn inställd. Väldig besvikelse för dom för dom hade verkligen sett fram emot det. Men han som fyllde år som grillningen skulle vara för var ju sjuk. Men löfte om att det kanske kunde bli en annan gång fick dom att bli lite gladare iaf. :)

Kommentarer
Postat av: stina

ja ja ja

det kommer igen, med ränta dessutom.

i ölandsbladet ha ha ha.

2008-05-24 @ 12:59:49
Postat av: Anna

Grattis Pocker!! glömde givetvis att ringa igår, men jag hör ju av mig i veckan =)

2008-05-25 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0