25/5

Tjenixen!

Kl 8 vaknade barnen! Mycket till sovmorgon det. Fast jag låg ju kvar till 9 iaf.

Nu har jag planterat alla mina blommor jag fick. Fullt på balkongen minsann. Men jag kan ju inte få det att se fint ut. Det står liksom runt kanterna allting. Och så vill jag ju inte ha det. Men jag har ju hela sommaren på mig att "möblera" om där. Men jag vill ju gärna få plats med mintorkställning där ute på sommaren för tvätten luktar ju så mycket godare när den får torka ute i friska luften! :) Jag behöver helt enkelt ett hus och en trädgård. *fantiserar*

Tvättat en maskin tvätt och hängt upp (ute då) och tvättar nu maskin nr 2. Att 2 barn kan skita ner så mycket kläder på en vecka. Helt otroligt ju. För mesta delen av tvätten är faktiskt deras. Jag kan iaf ha samma jeans i 3 dagar innan jag skitar ner dom. Minst!

Vet inte vad vi ska hitta på idag... Blir nog en dag hemma med städ och plock och tvätt och mat och disk och allt annat som hör till vardagen. *suckar*
Solen skiner, men som vanligt blåser det storm ute. :(

13:22

Jag kan INTE göra drömtårta! Nu vet jag det iaf... :)
Men jag har iaf testat. Och jag skyller lite på den snea förbannat dåliga ugnen. Sådetså! Men, smörkräm, det kan jag göra. Och äta!


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Eller bo på nedre botten!

2008-05-25 @ 14:57:40
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0