28/5

Hallo!

Nu har han äntligen kommit. Min Dr Westerlund! Eller ja, inte självaste doktorn då. Utan "hans" blomma! :)

 Ser lite ynklig ut ännu men vänta bara! :) Tyvärr hade han gått sönder lite i frakten ju.

Jaha ja.. Denna dagen började inte alls bra. Vaknade av telefon som ringde. Svarade och det var V som undrade vart jag var för hon stod och väntade på mig vid Flora där vi skulle mötas kl 09:30 för att köpa blommor till lärarna. Avslutning på valideringen idag ju.
Whooopi var min första tanke. Jag som, som sagt, hatar att försova mig. Idag skulle jag ju dessutom upp tidigt tänkte jag för att sticka bort till jobbet och skriva ut papper och sen vidare upp till mottagningen för att "bevisa" att jag betalat deras räkning så dom kunde föra in det i högkostnadsskyddet. Och dessutom be att få nya betapred eftersom dom tog slut igår och jag är prickig igen. Men men.. Det var ju bara till att resa sig fort ur sängen och upp och fixa i ordning sig.
Sen iväg till skolan för avslutning då. Lite prat, lite tårta, lite dricka. Nä, inte alkohol. :)

Efter avslutningen stack jag iväg till mottagningen och fixade med mitt högkostnadkort iaf. Behöver nu bara betala 10:- på måndag när jag ska till Kalmar. Så skönt! Ett helt års gratis sjukvård. :) Men jag kommer väl bli jättefrisk nu bara för det. Struntade dock i mina tabletter och det verkar gå bra ändå. Har visserligen lite utslag men inte såååå illa som det brukar vara.

Vidare ner till Pappa Blå för att äta lite. Blev ingen grillad biff för mig inte. 169:- Jag tyckte det var dyrt när den kostade 140:- *snålis* Käkade hamburgare. Den största jag nånsin sett tror jag. Med bacon på och massa salsa till.

Väl hemma har jag inte gjort ett vettigt handtag tror jag. :/ Sovit!!! Somnade sååå gott på soffan en stund. Var för mycket att sitta i solen och kisa (stavas det så?) medans vi åt.

Planterat lite nya blommor på balkongen med. Skulle absolut inte köpa fler men hittade ju en fin solros på Ica när ja cyklade hem och kunde absolut inte låta bli. *suck*

*skäms* Nu sitter han ute  i skogen och SKRIKER igen. Katten alltså. Fattar inte alls vad han sysslar med där ute. Han kan gå och skrika där i flera timmar ibland. Enligt V så hade någon lastbil med ärtor? vält förra året och ärtorna har väl tydligen ramlat ner här i backen och därför finns det extremt mycket råttor där. Kan ju förklara varför Kisse så ofta kommer hem med just råttor till mig. Nu var det visserligen ett tag sen.
Nu ser man inte honom där ute när det börjat växa men innan kunde man se honom (Kisse) i skogen på dagarna när han gick runt och "vaktade" sitt revir. Han är precis tokig när nån annan katt kommer nära där. Förutom grannens lilla flickkatt. Hon får minsann vara där. Har sett dom springa glatt efter varann in i skogen. :D

Köpte tuggummi idag. Jag som aldrig tuggar, om det inte bjuds på jobbet eller så, tuggummi. Men fick ett ryck och köpte några (svindyra) som heter Stimorol Fusion. Vanilla goes Mint! Aaaaah så goda dom var!

 Vad ÄR detta för fånigt??? Fick dom gratis i ett paket idag. Dom heter Wine Charms. Ska dom hänga på flaskor?? *fattar ingenting*

23:26

Penisringar? Tja, kanske funkar. Men jag tror ju att dom är liiite för små faktiskt. Visserligen är inte alla välutrustade. Men får man på en av dom där *pekar uppåt* är man inte ens utrustad! :D

Fan! NU helt plötsligt blev jag alldeles väldigt jätteprickig. Ordet prickig kan knappt användas. Böldig låter bättre. Får nog bli ett samtal till doktorn imorrn iaf.
Måtte det bli måndag snart. Och jag hoppas verkligen att dom har en förbannat bra lösning på mitt problem! *grrr*


Kommentarer
Postat av: stina

det är inte till vinflaskor utan de är till att sätta på penis för att förlänga njutningen.

2008-05-28 @ 23:09:35
Postat av: Tiagirl

tittar ner Lyssna inte på Stina! Isf kommer det bli jobbigt... :D

Du hänger dom på flaskhalsen! ;)



Ett år är inte säkert att det blir på högkostnadskortet, du måste räkna på FÖRSTA besöket. Och är det i augusti förra året så har du bara till augusti I ÅR.

2008-05-29 @ 11:00:16
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0