29/5

Fy f*n! Vad jag ser ut!! Sitter i valet och kvalet om jag ska ta och ringa till mottagningen IGEN och be om nya tabletter. Eller om jag helt enkelt ska stå ut tills på måndag morgon.
Just nu är det ju inte jobbigt eftersom det inte kliar. Det som stör är ju att jag ser ut som jag vet inte vad. Mitt ena öra ser ut som, eh, blomkålsöron släng er i väggen. Armarna är dubbelt så tjocka mot vad dom annars är.
Men som sagt, det kliar ju inte...



Kisse har kommit på att eftersom han tydligen alltid har väldigt bråttom ut så är det inte nån idé att vänta på att jag ska öppna dörren för honom. Så nu går han ut på balkongen, hoppar från den ner till fönsterbläcket och vidare från fönsterbläcket rätt ner i busken som står utanför! Knäpp...
Fast jag vet att Sture-Laban gjorde likadant. Men det var ju bara när jag inte var hemma.
Vet dock inte om granne K uppskattar att han hoppar i hennes buske. :) Men försök hindra den där galna katten...

Ledig idag. Skönt. Sen blir det ju jobb fre, lör och sön. Undrar vad jag ska hitta på idag då. Eftersom jag ska sitta inspärrad här hela dagen passar det ju utmärkt med en riktig storstädning. Men det känns inte alls speciellt lockande om jag får bestämma. Får väl se vad jag har lust med sen.
Ska iaf INTE spela nåt mer nu. *bestämt* Har ju loggat in på Tiagirls konto på SP. Men nu får det vara nog. Jag har fan inte råd! Hur kul det än är. :/

I förrgår skulle pappa (min) fyllt SJUTTIOETT år. Helt otroligt vad gammal han skulle ha varit. :)
Synd han inte fick vara med längre. Fast om han nu skulle ha levt så hade jag ju velat att han skulle ha varit PIGG. Och FRISK. Men det var han ju inte. Så på nåt sätt är jag ju ändå (elak människa jag) glad att han dog den där dagen. För jag hade inte velat ha honom liggandes som nåt kolli nånstans. Och det hade han själv inte velat heller.
Mest synd är det att mina barn aldrig fick träffa honom. Tur dom har en farmor och farfar iaf. Nu när dom inte fick nån mormor och morfar.
Men men... Livet är som det är. Man kan inte göra ett skit åt det. Eller jo. Men vissa saker kan man helt enkelt inte styra över. Tyvärr.

*tuggar ett GOTT tuggummi*

Diska kanske?? Eller varför inte göra lite nergerbollsmet och äta direkt ur bunken... Så gott så! :)

11:08

Alltid nån som ska slå ner mig på botten! :D Nu sa Tiagirl att högkostnadskyddet bara gäller 1 år från första besöket. Alltså gäller mitt tills den 22/1 -09. Inte för att jag brukar springa där speciellt mycket. Men nu vet man ju inte med dessa förbannade utslag (läs BÖLDER).

Min "doktor", alltså blomskrället jag fick hem.. Han ser inte pigg ut idag! :/ Hoppas verkligen han överlever. Jag som alltid sagt att dom är så lättskötta. :) Får väl se hur det blir med det.
Jag har ju faktiskt gröna fingrar. Iaf när det gäller gröna växter!

23:35

Hmm, har nog inte gjort alltför mycket vettigt idag inte. *suckar* Mest suttit vid datorn och ugglat faktiskt. Sovit lite.
Men jag har iaf hunnit med att tvätta en maskin tvätt. Och hänga upp densamma.
Legat i badet en lång stund med. Och pysslat om mig själv. Bäddat rent i sängen med. Ska bli skönt att få lägga sig sen.

Gjort om min sida lite här med. Finare än innan iaf! :) Bara en sak som stör mig och det är att mitt namn där *pekar åt sidan* inte går att få svart. Eller går gör det säkert men jag lyckas inte hitta vart i hela friden man ändrar på det! *grrr* Men nu orkar jag inte pilla mer med det idag.

Nä, orkar inte ens skriva nåt ju.. *gör annat*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Har inte jag kommenterat här idag? förvirrad



Och ja...det var ett väldigt jobbigt teckensnitt att läsa...tur jag redan läst det! s

Men det syns inte på bloglines sen! Fin klocka!

2008-05-29 @ 21:21:23
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0