30/5



*sjunger Ja må hon leva*

11:28

Eh, godmorgon eller nåt... Vaknade inte förrän efter 10. Helt otroligt. Visserligen somnade jag inte förrän 3 men ändå.

Vaknar som vanligt och känner att det finns MASSA som jag vill/måste/borde göra. Och det känns så bra. Med nu mer tiden går på dagen så bara försvinner tanken på att göra nåt alls. Förstår inte det. Jag vill så gärna. Men sen tar det bara stopp ju.
Och idag tänker jag inte anstränga mig alls tror jag. Jobba ikväll ju. Åt födelsedagsbarnet *pekar uppåt*.
Dessutom sov jag nog för länge för jag har en jävulsk huvudvärk. Som inte alls vill gå över. :/

*tittar på kroppen* Är det inte väldigt konstigt att NU när jag ÄNTLGEN fått en tid till hud så finns det inte ett utslag??? Igår hade jag ju. Extremt då. Men idag?! Nädå. Nån enstaka prick här och var. Jag får väl iaf åka in dit. Har ju bilder på hur jag ser ut när det väl sätter igång. Och då är jag inte att leka med. Och sen får dom ju ta lite pricktest och så iaf. Måste kolla om det kan vara treona som gör det. Hemska tanke!

Ja visst är min sida fin nu! Så nöjd så! Förutom då att mitt namn där vid sidan fortfarande har GRÅ färg. Det ska ju vara svart det med. *suckar* Men jag har testat och testat och jag kan omöjligt hitta den koden nånstans. *trög*
Sen stör det mig att dagens namn sitter så "långt ner" så det nästan sitter ihop med Sök i bloggen... Vet inte om det går att ändra på det med. Får väl testa sen nån dag när jag har ork att sitta med det igen.

*gäspar*

11:40

Ringde precis på dörren här. Hör inte till vanligheterna när barnen inte är hemma. Gick misstänksamt och öppnade och utanför stod 2 långa gubbar. Med broschyrer i händerna.
Jaha sa ja.. Är ni från Jehovas är jag inte intresserad. Han tittade lite förvånat på mig och sa att det var dom ju. Och började ändå prata om sin förbannade Vakttornet eller vad den heter. NÄ TACK! JAG ÄR INTE INTRESSERAD sa jag igen och stängde dörren. *muttrar* Förstår mig inte på dom där... OM (kommer aldrig ske) jag hade varit intresserad hade jag väl sökt upp dom?! Fast nu vet jag ju att dom MÅSTE ge sig ut ett visst antal ggr om året för att värva folk. Eller försöka värva iaf. Undrar om det finns folk som "går på" det när dom kommer sådär? Om folk verkligen lyssnar och blir intresserade av vad dom säger och senare joinar Jehovas?
Ska sätta upp en skylt på dörren tror jag. VARNING FÖR SATANISTER. Eller nåt! :)

15:02

*suck* Börjar bli dags att ge sig iväg tror jag. Har ju ett par ställen att cykla till innan jobbet. Typ apotek och Ica.
Att det ska vara såååå svårt att sluta med treona nu. Gick ju så bra utan dom där veckorna jag höll uppe med dom. Även om jag då och då köpte nåt enstaka rör. Men nu, nu knaprar jag ju som vanligt igen. Om inte ännu mer än innan. Blir så arg på mig själv för det. För jag BEHÖVER ju inte.

Har diskat upp den tråkiga disken iaf. Och plattat håret. Och färgat ögonbrynen. Så mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Men denna veckan har jag ju inga måsten. Och då gör jag som jag vill. :)

22:55

Hemma. Socialat mig på jobbet, i telefon och via msn. *slut*
Tror faktiskt jag ska ta och försöka lägga mig. Eller lägga mig och försöka sova. Har absolut ingen lust att bli väckt av telefonen imorrn och nån röst som säger; -Vart är du?

Natti!


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Hipp Hipp från mig med! :)



----

Gud va du är duktig förresten! Nu förstår jag att du lagt in bilden på ungarna "jämt" och du har hittat i koderna!!! Du ÄR duktig! 'applåderar och hjular ett varv



Ah...'gör vågen också
:D

2008-05-30 @ 08:08:04
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: stina

snygg sida

jag har förresten pratat med apoteket........så nu e det stopp med treoköpen.

2008-05-30 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0