Åxå stulit!

Ta fram din mobil


Vem ringde du senast?
Vem? Ringde Saldokontroll! :D


Vem ringde dig senast?
Mia


Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?

Kul att du valt att förlänga ditt abonnemang hos Tele2. Nu kan du fortsätta ringa billigt. Se www.tele2.se för mer information. Mvh/Tele2


Av vem fick du ditt 12:e mottagna sms?

Hmm, det är hemligt.


Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Mmm, ha det gott!


Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
Nähä, men sova då? ;)


Vad står det i ditt senast skrivna sms?
Är det du som terroriserar min telefon? *arg gubbe* Har inga pengar på den andra.


Har du några utkast?

Nä, inte nu.


Vad är ditt rekord på snake?

Har inte spelat snake på denna telefonen.


Har du privat nr just nu?

Kan jag inte tänka mig.


Hur många låtar har du på din mobil?

Ett fåtal. Kanske 10 just nu. Som används som signaler. För inte använder jag mobilen till att LYSSNA på musik.
Den PRATAR man i.


Vad har du för bakgrundsbild?

En bild på Lilleman.


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

PRATAR??? Aha...är det det man gör? :)



Som sagt...jag ringde sist i lördag, över fyra dagar sen!!! Idag tryckte jag bort tjabo orka prata men annars är det länge sen jag blev uppringd också!

2008-05-29 @ 10:41:30
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0