Ny dag igen


och inte är jag trött heller. *suckar* Tur jag inte ska upp så tidigt imorrn. Börjar ju inte jobba förrän 16 imorrn, tror jag.

Jaha ja. Fackmötet gick ju bra. Fick ju iaf ventilera sig lite. Fick "tips" om en facklig utbildning åxå. Ska jag nog minsann gå på. Man får ju betalt och dessutom mat! :) 3 dagar i höst var det tror jag. Kan väl alltid vara bra med lite extra utbildning. Som sagt, jag kan ju inte gnälla om jag inte är insatt i det hela. Så nu j*vlar! Jag ska bli politiker allra minst... *asg*
Mat fick vi ikväll med. Potatissallad, kassler, sallad, jättegoda baguetter och massa frukt. *mätt och belåten*

Hämtade min fina telefon idag med! Såååå nöjd så! Förutom att jag satt här och var vansinnig ett tag. Det är ju en 3G-telefon. Och ena stunden fanns det nät, nästa inte. Ändrade sig var 3:e minut typ. Var beredd att ringa tele2 och be dom ta tillbaka sin skit. Men sen insåg jag att man kan ju kolla om det går att ändra inställningarna. Och det gick ju givetvis. *tröga jag* Så nu står den på GSM och funkar precis som den ska.

Jaja... Ska väl fösöka lägga mig iaf. Knappra lite på luren och kanske läsa lite. Och vakna pigg tidigast 10 helst! :)

08:06

Hmm, det här var ju inte publicerat? Trots att det står att det ska vara det. Inte för att något av det jag skriver är viktigt men det ska ju funka!

Uppe är jag. Vaknade vid 7 men har iaf sovit sen 2 eller nåt.
Ska försöka röja av lite här idag. Innan jag sticker till jobbet. Börjar vid 16 idag. Till 21. Imorrn jobbar jag hutlösa 13-21:30! *vill inte*
Men på söndag är det bara en kort dag som tur är.

21:23

Hemma från jobbet. Konstig kväll. Inget funkade ju som det skulle. Eller jo, det var nog ganska lugnt. Förutom att telefonerna inte fungerade. Lite jobbigt när det är massa folk som larmar och behöver ha hjälp o man då inte kan nå hemtjänsten som ska åka på larmen. Men nu gick det ju bra ändå. Inte ofta det är några direkta akutlarm om man säger så.

Så nu sitter jag här och dricker Pisang Ambon, lite vodka och mjölk! Tänkte faktiskt ge mig ut en liiiiiten sväng ikväll. Bara kolla läget typ. :) Måste ta det lugnt eftersom jag ska jobba imorrn ju. Hatar att vara bakis och jobba kväll. Fm är ju inga större problem, men på em brukar jag ju må mindre bra om man säger så.
Och denna gången blir det utgång utan cykel med! *bestämt* För jag har fortfarande ett jack i huvudet sen sist. *muttrar lite*

Borde väl gå och byta till lite vettigare kläder. Varma kläder. För fy fasiken vad kallt det blev bara sådär?! *suckar*
Och bättre på sminket lite med kanske. Platta håret åxå.  *går och gör*

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0