Segt

oerhört segt...
Lördag kväll. Och här sitter jag och glor för mig själv igen. Jobbat idag. Ända fram till kl 13:30. :D Tråkigt värre. Speciellt när jag var såååå övertygad om att jag bara skulle jobba till 12:30. Men det förstår jag inte alls hur jag kunde få det till. Kanske dags att lära sig dom nya turerna på schemat nu. Så man slipper såna där besvikelser på en hel timma igen.
Vaknade pigg och glad i morse iaf. Och min första tanke var att idag, just idag, ska jag banne mig klippa av mig håret! Ringde A så fort jag slutade men hon hade ju inte tid givetvis... :( Och inte imorrn heller. Så på måndag eller kanske tisdag. Om jag inte hinner ångra mig innan dess. *velig* Men än så länge är jag väldigt inställd på att bli korthårig igen. Om inte annat lär det väl växa ut denna gången med. Som alla andra ggr.

Eftersom jag inte kunnat spela på svenskaSpel idag ("spärrat" mig själv efter lite tjat från dom på jobbet) så har jag för en gångs skull fått massa gjort här hemma. Och det var kul när det var färdigt. Köket är i toppskick! Och jag har äntligen gått igenom, inte alla, men många skåp och KASTAT saker! Så skönt att bli av med gammal skit som aldrig kommer användas ändå. *hoppas jag* :)

Planterat om nästan alla mina blommor här hemma idag med. Väbehövligt då åtminstone den ena stackaren har levt i samma jord i säkert, hmm, 6 år nu. Visserligen klagade ju inte blomman eftersom den växer så det knakar och nu sträcker sig över halva vardagsrummet och halva köket! Om turen är på min sida kanske den dör nu!

Gå och lägga sig kanske?! Kl är inte mycket och imorrn börjar jag inte förrän kl 13 ju. Men det finns ju inget att göra. Inget på tv. Och party finns det inga pengar till. Och spela får jag som sagt inte heller göra. Har inte ens nån gammal bok hemma som jag inte har läst. Hmm, om jag inte har sån tur så jag har nån oläst bok ute i förrådet! Tror minsann jag ska springa ut där och leta lite. Med risk att få skäll av sura grannar för att jag "låter" på kvällarna! Men men! Dom kan dom med!
*går o gör*



Måste ju testa detta med!



Nämen! Jag är ju för duktig! *berömmer mig själv*

Godnatt!

Senare:
Joho då! Inte mindre än FEM olästa böcker i förrådet! Dessvärre hittade jag ju massa andra saker som absolut inte skulle in i min lägenhet men nu är här iaf. Mycket konstigt att jag inte kan ge mig ut där utan att fylla lägenheten med massa skräp som jag en gång packat ner och ställt ut just för att jag inte behöver det!
Jaja... Nu ska jag iaf gå och lägga mig och läsa!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jag har massa böcker som jag lagt upp på tradera nu! :) *tjoar koooom å kööööp*

2008-05-03 @ 23:11:42
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0