Trappstädning!

Oj oj så duktiga vi har varit nu. Barnen var och blötte ner i trappan och då passade jag på att ge dom varsin borste och en hink med vatten! :) Så nu skiner det om trappan. Om nu sten kan skina! Och nä, barnen fick inte städa allt själva. Var väl mer jag som åkte på allt till slut eftersom dom kom på massa annat att göra helt plötsligt. Men jag är nöjd över att ha gjort lite nytta idag iaf! Passade på att städa lite nere hos sura grannen med. :/ Usch vad smutsigt hon hade det där.. Men nu är det så fint så!
*pustar ut en stund*

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej syster!
Jag jobbar på sibylla, haha så jag vänder burgare :P Jag läängtar så tills vi ses!! puss

2008-05-09 @ 20:52:05
URL: http://sadannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0