Trött!

*pustar ut* Sådär ja! Båda barnen nyduschade och ligger i sina sängar. Kommer nog somna ovaggade ikväll som dom har hållt igång hela dagen. :) Jag med för den delen.

Har precis slängt iväg ett mail om kattungarna som jag hittade på blocket. *håller tummarna för en liten fin grå pojke* *måste ha* Hoppas att nån snäll själ kan hjälpa mig att köra och hämta den isf. För jag tänker ju inte sätta mig på bussen till F-staden och hämta den. *hintar åt Ullis eller Amie*

Fick ringa Tiagirl förut och be lite snällt om att få logga in på hennes SvenskaSpel! Och det gick ju vägen. Så idag har jag äntligen fått spela igen. Men bara liiiite. :) Vann lite småsummor som jag snabbt spelade upp! :D
Det värsta suget la sig iaf.
Så nu har jag syndat på alla sätt och vis idag ju. Både spelat, rökt (visserligen inga planer på att sluta med det) och druckit massa treo. Imorrn blir det skärpning igen. *lovar*

Är inte "dina" treorör nyspejsade då? Det kanske är jag som är efter min tid. Det är en fin brusande treo på bild på röret nu för tiden ju. Och det har då inte jag haft på mina rör innan. Men och andra sidan ligger säkert apoteket här nere lite efter alla andra apotek. Är väl bara jag som springer där och handlar treo dagligen. Så det är väl ingen jätteåtgång på dom skulle jag tro.

Tja, då var denna dagen slut den med. Ännu en dag närmre 30. *suck* Men det känns ju skönt att jag fått lite vettigt gjort idag. Som trappan tex. Sprejat massa tavelramar och hängt upp nya foton på väggarna med.

*känner efter* Jag tror faktiskt att jag mår ganska bra?! Livet känns lite lättare. Gladare. En helt ny känsla faktiskt. Hoppas det håller i sig.

*svammel, svammel*

Sova? Läsa? Tja, nåt blir det iaf.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0