10/11

Morrn! :/ Precis varit och lämnat storeman. Och nu sitter jag här. Levande död. Låg och läste till 3 inatt då jag fick tvinga mig till att lägga ifrån mig boken. 4 timmars sömn (med vakna stunder mellan) är nog inget för mig. *suckar*

Flaggan vajade på halv stång på Slottsskolan såg jag när vi cyklade förbi. Nyfiken som jag är sms:ade jag Stina och frågade. Och det var som jag trodde. Livet (åter igen) är inte rättvist! Inte för 5 öre!

Igår vet jag inte vad vi sysslade med. Slapp dag. Tvättade och städade lite. Åt kycklingsallad. Badade skitiga barn.
Som sagt, patetiskt. :/

Ikväll blir det jobb. Och hela resten av veckan med. *orka*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Vem??????



Tsss....hade varit mer patetiskt om du inte lagade mat åt dina barn, inte badade dom... Det och du är inte patetisk!!! FEL ordval. Bättre att du skriver att det var en tråkig dag utan roliga händelser!!!

Precis som jag tycker du ska ändra din patetiska bloggbeskrivning, DEN är patetiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-10 @ 11:13:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Soffi

Javisst är det orättvist, men that´s life har jag lärt mig.

2008-11-10 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0