13/11

Den segaste och tråkigaste dagen i hela mitt liv. :/
Började ju redan på jobbet i morse. Sen har det bara gått utför. Och inte har jag gjort nåt för att göra dagen bättre heller för den delen. Jag har vankat runt här hemma och väntat på att det ska bli dags att sova. Men det får bli om ett par timmar. För jag väntar på nytt avsnitt av PB och det borde väl vara hemma om drygt en timme. Och givetvis måste jag titta på det med en gång ikväll! :)

Ledig dag imorrn. Putsa fönster ska jag nog skriva upp på nån lista här. Så får vi se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Hm...kanske dumt att skriva så, du får nog radera den här kommentaren jag skrev... För jag tror att det finns folk från kommunen som läser hos dig, det BORDE det statistiskt vara. Särskilt eftesom du dissar sådant, det sprider sig så jäkla fort. Då hamnar du kanske inte i topp om jag dessutom skriver så... :/

2008-11-14 @ 11:08:44
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0