1:a November

Jag undrar om jag håller på att bli förkyld? Jag nyser och nyser och nyser... Det är inte likt mig inte. *snörvlar*
Inte bra det här med att sitta i korsdrag om dagarna och kvällarna för att slippa få utslag. Men fan vet om det inte är bättre att vara förkyld än att ha tusen stora utslag som man inte kan låta bli att klia och klia och klia på tills blodet sprutar. :/

Funderar på om jag ska ta och försöka gå och lägga mig. Är väl inte speciellt trött. Men jag lär väl vara imorrn om jag först ska jobba 13-21:30 och sen gå ut och festa. :/ Tur jag fick ledigt på söndag iaf. :) Mindre synd att jag inte kunde få S att jobba åt mig imorrn. Men men! Kan ju bli kul för Tiagirl om jag lyckas dricka för fort så det slår till sådär kul som förra sommaren. *fnissar* Nu i efterhand är det kul iaf. Då var det mindre roligt. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0