21/11

Världshistoriens kallaste dag tror jag minsann! Trots dubbla byxor och typ 4 tröjor och jacka! Fy fan så kallt det är och har varit hela dagen. Och så massa snö på det. Men den kan jag ju inte klaga på eftersom jag har väntat på den. :) Men jag ville ju inte ha den förrän första advent. Och sen en ny skvätt till jul. :) Men man kan ju inte få allt man vill. Bevisligen. :/

Var på apoteket en sväng idag innan vi hämtade storeman och passade på att kolla om sån där inhalator till näsan som man använde förr i tiden när man var täppt. Och jag hittade en! Den har ju bytt namn till Olbas Inhalator men luktar likadant och bränner dessutom sönder hela andningsvägarna! :) Precis som det ska vara mao.

Barnen låter, hundarna låter och inte fan vinner jag några pengar. Precis som vilken kväll som helst mao. *bored*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0