22/11 Min namnsdag dessutom!

Jisses vad jag är duktig ibland.
Tog tag i disken "tidigt" idag. Och när jag ändå höll på så passade jag på att skrubba hela köket i stort sett. Så nu är det rent och fint. Och dessutom julpyntat. Dock långt ifrån färdigt.
Saknar bla röda spislock och en röd diskborste. Hittade ju röd diskpropp och röd slaskrensare på Ica när vi var där nyss. Men inte en röd diskborste så långt ögat kunde nå. :( Och inte heller något fint hushållsjulpapper. Bara Edets fula. *suckar*

Nu ska jag ta tag i middagen tror jag. Kyckling nåt...
Hänga upp tvätten måste jag göra med. Och kanske dammsuga lite. Och ev moppa. Hmm, middag, sen får vi se!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

:)Jag stod och tittade LÄNGE på en jättefin röd diskborste på rusta idag, med fina, diskreta typ prickar på sig. Funderade på vem jag skulle kunna köpa en sån till! Fast dig tänkte jag inte alls på. Synd. :)

Och jag har köpt Lambis köks och toapapper med julmotiv. På Rusta även det. Förberedd minsann!

2008-11-22 @ 19:32:58
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0