23/11 Inte min namnsdag!

Morrn morrn!
Blev väckt av telefonen kl 9. *suckar* Var väl visserligen bra då hundarna ville ha mat och komma ut. Var Ia som ringde och frågade hur det gick. Och det har ju gått bra förutom missödet med Kisse då. Och lite tugg på sopor.
Dom skulle dyka  upp ikväll/inatt och hämta hundarna. Nu var dom minsann på väg till Ullared. Så jag passade på att beställa en RÖD juldiskborste.

Vi har precis varit ute på promenad i skogen. Kallt, men det var väl inget ovanligt.
Nu får jag väl ta tag i lite pynt och fortsatt städning för sen kommer Tiagirl och pyntar! Men det låter farligt. På alla sätt och vis. :/ Hon ska hamra och häfta. Och så säger människan att blötsnö och el inte är farligt. Men att det blir värre med regn??? Yippie! Jag kommer innan julen är slut stå bostadslös. *börjar leta nytt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0