26/11 Storemans namnsdag

Vilken oerhört seg dag. Har inte gjort ett vettigt handtag här hemma. Slappat hela långa dagen. Men så ska jag ju faktiskt jobba inatt och då får man nog vara lite slö. :)
Bara 3 timmar kvar tills jag ska vara på jobbet. Känns som att det kommer bli en väldigt lång natt. Men jag tänkte ta med mig datorn och plocka lite med nya schemat. Sen tar jag med mig Tiagirls julklapp och pillar lite med den kanske.

Pratat med U precis. Hon ska ju sälja på loppis på lördag så jag passade på att "fjäska" och fråga om hon inte kunde försöka sälja mina förbannade Intermezzoglas. Förra året hade jag tur och blev ju av med ett gäng. Så nu kanske jag kan bli av med resten. Känns så onödigt att bara ha dom ståendes i ett skåp till ingen nytta liksom.
Sen hittade jag 6 fula tallrikar från La Potiere eller vad det heter. Tror jag var på nåt sånt fånigt keramikparty och kände mig tvungen att köpa nåt. :) Men dom ska hon få sälja med.

Det går inte direkt framåt med mitt pyntande här. :/ Inspirationen försvann tillsammans med snön. Men på söndag ska jag väl fortsätta. För kommande dagar kommer nog vara slappa. Men söndag är ledig dag! Om jag nu inte ligger bakis. Man vet ju aldrig. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Kolla upp först vad snittpriserna rä på tradera tex... Går man på loppis så har man ju inte så där överdrivet mkt pengar på sig ju så man kan köpa massa glas... Säg till henne att hon lämnar ditt ummer om nån är intresserad så kan dom ju köpa dom sen! Om dom inte har pengar med sig menar jag.

2008-11-26 @ 23:10:04
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0