27/11

Löningsdag! Vad det nu spelar för någon roll. Lönen var inte ens i närheten av att vara rolig. :( Precis så att jag klarar mig en månad, om jag har tur. Men och andra sidan kan jag ju se fram emot nästa lön i stället. Den blir betydligt roligare. Men och andra sidan kommer den lönen förmodligen gå åt i ett nafs den med eftersom det är jul. Och man då måste handla massa julsaker.

Jobbat en natt nu då. Helt ok. Lyckades sova till 14 dessutom!  Och jag är skapligt pigg nu.
Bara en natt kvar. Men jag ska väl fixa det med. Sen är jag ju ledig hela fredagen. Sen blir det ett kort pass på lördag. Sen på lördagskvällen tror jag att jag ska på kalas, avskedsfest eller vad man nu ska kalla det för hos L som gått i pension. Hoppas fortfarande på kroppkakor men hon sa att det inte blir det!! Jag som är så sugen på det. :) Dock har hon nästan garanterat gjort sin oerhört goda drömtårta!!!! Nåt man nästan skulle kunna dö för. :) Och eftersom det är lördag får man äta!

Hmm, lite "utslagig" idag. Eller ganska mycket tom. :/ Händerna och fötterna svullnar ju alltid upp så fort jag jobbar natt?!!!? *suckar* Händerna kan jag ju stå ut med. Men under fötterna är inte det minsta roligt. Vet väl hur det var sist. när jag knappt kunde gå efter.
Hade det inte varit för det (och att det inte finns tillräckligt med barnomsorg i Borgholm) så hade jag nog hellre jobbat natt. Alltid. Men då får man ju så lite tid med barnen. Jaja.. Allt löser väl sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu är ju advent snart ikapp ditt pynt!!! asg Förstår ju att Tiagirl hade ett finger, eller hela handen, med i det hela!!!

2008-11-27 @ 15:13:35
URL: http://mammappp.blogg.se/
Postat av: Soffi

Vi ska tydligen äta kroppkisar idag :)Ska du med till Harrys på lördag då?? :)

2008-11-27 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0