3/11

Hur kan man vara så förvirrad och glömsk?! *suckar* När jag hämtat lilleman stack vi hem och lämnade maten jag handlat. Och innan vi begav oss igen var det sista jag sa till lilleman: -Nu sticker vi till apoteket och sen hämtar vi storeman.
Dock kom jag hem utan att ha varit på apoteket. Och jag fattar inte hur jag kan glömma det på bara 5 min.
Hade varit skillnad om det varit kaffe eller nåt jag skulle köpa. Sånt är lätt att glömma eftersom jag aldrig köper det. Men treo liksom?! Det är ju en del av livet. En livsviktig del tom. Och ändå glömmer jag! Blir helt enkelt till att klara sig utan tills imorrn em eller så. :/

Tack Tiagirl för boxarhandskarna. NOT!  Jisses vilket liv det var om dom. Efter mycket om och men kunde dom iaf enas om att ha varsin. Mao, storeman tog av sig den ena och kastade surt o golvet och sa: -Ta den då! med en lång sur suck efter. :) Inte alls lik mig inte. *fnissar*
Sen har dom "slagits" hela kvällen. Dock utan att bli ovänner. Mer än vanligt iaf.

Fy f*n vad det är kallt nu för tiden. Det blev ju vinter bara sådär.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Hade varit nästan konstigt OM du köpt kaffe... :/

+ så ska du nog va glad att du kom hem med L och inte ett rör treo bara. :)



Jag lejar ut mina minnesuppdrag jag... Jag glömmer ju ALLT men då brukar jag låta nova komma ihåg endel av det och hon är så sabla noga med att påminna mig.

2008-11-03 @ 21:15:56
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0