4/11

Väntar på att badvattnet  ska bli "färdigt". Sen ska jag lägga mig där och njuta en "lång" stund. Blir väl 10 minuter som vanligt. Sen tröttnar jag ju. :)
Gissar på att jag om ett par timmar även sitter med jävulska utslag. Men det får man stå ut med efter en stunds njutning. :)

Annars har vi väl inte hittat på så mycket idag. Jobbat halva dagen, köpt treo och hämtat barn. Lagat mat och diskat.
Nu har jag precis hjälpt storeman med läxan. Eller hjälpt har jag inte. Men jag kollade så det var rätt iaf. Verkar ju funka med matte i hans värld med. Hans enda problem med matte är att han har svårt att skriva 2:or. *fnissar*
Nu är det bara hans läsläxa kvar denna veckan. Han ska läsa en hel bok på 24 sidor! Och gärna komma ihåg vad den handlar om med. Men läsa och skriva verkar ju absolut vara hans melodi så det blir nog inga problem alls.
Nu för tiden sitter han tom med i elevrådet. För att han är den enda i klassen som verkligen kan läsa  och dessutom förstå. *lite stolt*

Personalmöte imorrn igen. Inget man ser fram emot nu för tiden. Men man måste ju.
Jag undrar vad jag ska hitta på att jobba med i stället för det jag gör. *suckar* Jag MÅSTE liksom hitta något annat känns det som. För vården i stan har ingen framtid alls tyvärr. Och jag har ingen lust att gå till jobbet och jobba på löpande band. Tyvärr är det nog så illa det kommer bli nu. *svär på kommunen*

*hoppar i badet*

Kommentarer
Postat av: stina

trodde att man skulle ligga i badet o inte hoppa

2008-11-04 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0