5/11

Godmorgon världen! Jisses vad jag har sovit INTE gott! *muttrar* Gick och lade mig vid 1. Och efter det har jag väl varit vaken i stort sett en gång i timmen. *ser i kors*
Det har kliat, det har varit varmt, det har varit kallt och sen har det kliat igen. :/
Tror faktiskt jag ska ta och hämta ut mina allergitabletter igen. Aerius eller vad dom nu hette. Knaprade ju dom en månad och första dagarna var ett rent helvete. Men sen lugnade det ju ner sig och jag hade nästan inga utslag alls?! Så dom kanske faktiskt hjälper. Får helt enkelt testa en omgång till. Och funkar det så får jag nog banne mig fortsätta utan uppehåll på dom.

Snart dags att cykla ner med storeman till skolan. Sen blir det väl hemåt en sväng och hitta på nåt spännande. Typ städa eller tvätta. Ja, sånt där man måste.
Sen blir det ju möte vid 13 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0