Baddaren!

*pustar ut* Lång dag idag! Först jobb till 12:30. Sen hade jag visserligen ledigt till 15:15 för då  var det dags för utvecklingsamtal för lilleman. Det verkar som att hans änglavingar växer ut medans han är där. Hemma visas dom inte sååå ofta! :) Allt var bra iaf.

Och nu har vi precis varit iväg och simmat. Duktiga oss. :) Snart är jag nog i form för att ta baddaren! *asg* Om det nu var så det där första märket hette.

Hade fått en kommentar idag på inlägget om den "förbannade fotoboken". Från buzzador. *skäms lite* Dom tyckte jag skulle ringa Fuji som har hand om det (nån speciell person) och se om man kunde få det att funka. Men om det förmodan inte skulle funka ändå kan jag bara rapportera om mina problem med det och ändå få vara kvar som Buzzador. Så imorrn ska jag ringa det där numret jag fick och se om dom kan ordna till det. För givetvis vill jag ju helst att det ska fungera så jag får en sån där fotobok! :)


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Det är ju det jag säger... Det är OTÄCKT att man inte kan skriva vad som helst om företag bara för dom söker på sina "namn". Brrr...

2008-11-12 @ 22:34:26
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0