Blir galen!

Det finns saker som irriterar mig så mycket som monotona ljud! Och nu har det stått (om den f*n inte ligger förstås) en förbannat irriterande kossa uppe på Kungsgården och muat (antar att det heter råmat) eller som det låter i mina öron, SKRIKIT, hela kvällen!
Stäng fönstret tänker nog många nu. Men med tanke på att jag inte vill klia ihjäl mig inatt igen så är det tyvärr inget alternativ. Och tyvärr är jag inte sån att jag bara kan koppla bort såna ljud. Till slut är det liksom BARA det jag hör. Och argare och argare blir jag.
Hade det varit för ett par år sen kan jag lova att jag hade gått upp till lagårn, sparkat kossan på benet, läst lusen av den och sen knallat hem med väääääldigt sura steg. Men, jag har nog lugnat ner mig lite. Dock så kan det i stället bli så att det räcker med att jag lyckas tappa en smörkniv (dålig fantasi) i golvet just ikväll för att jag då ska få ett utbrott och "gå lös" på inredningen. Och allt det tack vare en kossa! Tur jag inte valde att bli bonde. :/

Kommentarer
Postat av: Alina

att simma är ju riktigt bra ju!! :)

2008-11-05 @ 22:07:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Bara för att jag gillar bloggar som skriver flera inlägg om dagen behöver du ju inte spruta ur dig inlägg!!!!!!!!

2008-11-06 @ 00:26:11
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Camilla

Haha... Du berättar så härligt...

2008-11-06 @ 09:31:07
Postat av: Amie

Muuu

2008-11-06 @ 10:54:24
Postat av: stina

apoteket har jättebra öronproppar.......testa så slipper du reta dig på kostackarn.

2008-11-06 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0