Det kliar i fingrarna!

Idag, efter att ha väntat en hel månad, fick jag äntligen hem mina gardiner från Jotex! Och även mina matchande fleeceplädar. Och jag vill putsa fönster och hänga upp dom NU! Men jag får väl hålla mig till tåls ett kort tag till kanske. :/ Dock tänker jag fuska med ett par dagar innan advent eftersom jag jobbar hela den helgen.
KANSKE min sista helg på MITT jobb. Men den historien orkar jag inte tänka på nu. Försöker förtränga och hoppas på det bästa. Dock är det svårt när jag lägger mig och tankarna bara maler och maler. För att inte tala om mardrömmarna om jobbet när jag väl somnar. Personalen KASTAR UT MIG! Tur det bara är i drömmarna. Än så länge iaf. :/

Kommentarer
Postat av: stina

ja du, snart e det dags för advent o sen går det fort tills du fyller 30, tänk att du snart e tant

då kommer vi o hurrar o sjunger, med ELVIS i täten

ser verkligen fram emot d

2008-11-12 @ 21:51:03
Postat av: eva-lena

hej tinah....har du frågat JB om han vill gå med mig på bio?

2008-11-12 @ 23:06:53
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-11-12 @ 23:09:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sufie

Cool blogg!

Ha en trevlig dag :)

/Sufie <3

2008-11-13 @ 13:13:21
URL: http://typsufie.blogg.se/
Postat av: stina

om ändå mailet stämde suck

2008-11-13 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0