Dom lurar mig. Om och om igen!

Det är inte klokt vad jag är lättlurad! Nu har Ellos lyckats tjäna massa pengar på mig igen. Dom skickade ut någon reklam med rabattkuponger till mig. Bla handla för 900:- och få 300:- rabatt. Jag hade ju 928:- kvar att handla för på mitt konto och inte f'n kunde jag låta bli att handla då! Visserligen bara VETTIGA saker, till barnen. Så som kläder. Och kanske något fint påslakanset i kamouflage! :)
Problemet är ju att varje gång jag bestämmer mig för att NU, nu ska jag försöka betala av min skuld. Ja, då dimper det ner något nytt erbjudande. Eller ännu värre, dom höjer min kredit!  Så i stället för att minska min skuld ökar jag på den rätt rejält. :/ För det är ingen liten kredit dom har givit mig. Och räntan på den skulden är inte alls att leka med. MEN, det är ett oerhört billigt sätt att få massa kläder på en gång samtidigt som man bara betalar en liiiiiten summa varje månad. Passar fattiga mig utmärkt. Men i längden blir det tyvärr förbannat dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0