Eh godmorgon!

Eller inte. Det var lääääääänge sen jag ställde klockan på 6 och verkligen gick upp med en gång när den ringde! Men jag lyckades. Och jag är faktiskt ganska pigg. Trots att den ena nykomlingen *pekar på flickan i familjen* har SNARKAT hela natten. *muttrar lite* Hon är ju värre än värst!
Har också kommit fram till att om man lider av tryckurtikaria ska man inte ha större hund än råttstorlek eftersom man annars får EXTREMT svullna händer. :( Och det gör ont vill jag lova.

Kisse kom hem för 30 minuter sen och han är ju inte direkt överlycklig om man säger så. Men nu vågar han faktiskt gå runt här lite. Väldigt försiktigt dock. *fnissar* Men han vänjer väl sig antar jag.

Nu får jag ta och stänga ner här och ge mig iväg på en promenad. Sen blir det jobb halva dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0