Energin är slut!

Men bara för dagen hoppas jag. Fått en hel del gjort faktiskt. Men nu blir det slappa i soffan resten av kvällen. Men chips och Prison Break och levande ljus.

*fnissar* Nu kom storeman ut med en lapp där han skrivit Subtitles och undrade om det var där han skulle välja svenska. Hade ju faktiskt varit lättare att ropa på mig så hade jag kunnat dra igång filmen åt dom. Men hur eller hur så fixade han det iaf.

Varit ute en snabbvända med dogsen. Lika äckligt kallt idag! Det hjälper ju inte hur mycket man än klär på sig ju. Fick tom plocka fram den allra vintrigaste mössan och mina vintrigaste vantar idag. :/ Undrar hur det här ska sluta!

Kommentarer
Postat av: stina

till eva



har en linnéa mössa här som du ska få

skickar den till dig

har du förresten några roliga kort på tinah att sätta i ölandsbladet när hon fyller 30?

2008-11-22 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0