Förbannade fotobok!!!!!

Jag är VANSINNIG! Laddade ju ner programmet, mitt bildarkiv som det heter, men för att skapa en fotobok måste man ladda ner ytterligare 9 filer. MEN, min dator laddar ner en del av första sen hänger sig programmet. På precis samma ställe varenda gång! Med mina max 5GB i månaden kommer detta inte alls bli kul med tanke på hur mycket jag gjort av med redan idag tack vare den förbannde fotoboken.
Jag ska f*n inte ha någon fotobok och jag skiter i om jag inte får vara Buzzador längre. Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

1. Du måste inte göra något... Utan du går in på rapporteringen och talar om hur det gick. Jag fick ju något i början där man kunde ladda ner och lyssna på böcker i mobilen, men det var värdelöst, funkade inte alls och det skrev jag ju i rapporten. Men jag fick nya erbjudanden sen! :)

2. Jag får göra en fotobok i ditt namn!!!!!!!! *bästa ide´n.



Men det låter ju skumt det där med tio filer? Alla dom jag tagit hem har varit ETT program och jag har använt tre sajter att göra det på??

Ska maila över en bild på mitt "användande" sen tänkte jag för jag undrar om jag fattar hur man tolkar siffrorna för isf är det rätt kört här på bara ett par dygn!!!!!!!!!



Men först måste jag ha kaffe. Löjligt att vara vaken av sig själv så här tidigt. :/



Så har jag läst/hört jättemånga som är griniga på publishme för det försvinner och blir felsidor... KOPIERA ALLTID!!!! Ta för vana att spara som utkast när du skrivit bara litegrann(kopiera först såklart med...)och håll på så tills det är dags att slänga ut det...

2008-11-09 @ 07:20:50
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Buzzador AB

Hej Camica.

Tråkigt att det strular för dig med fotoboken.

Ring till Björn Israelsson på FujiFilm så kommer han att hjälpa dig att komma till rätta med problemet, telefonnummer: 08-506 14 196.

Skulle ni inte lösa det är det bara att du rapporterar in dina problem till oss så kommer du fortfarande ligga kvar som Buzzador och ha chansen att få tillgång till kampanjer även i framtiden.



Vänliga hälsningar



Buzzador AB

08-624 99 80

[email protected]

2008-11-12 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0