Fotobok

Känns som att det är läge att snart ta tag i den där fotoboken som jag ska beställa och sen rapportera om till Buzzador. :/ Borde ha varit dags för länge sen. Men jag vet ju än idag inte alls vad jag ska ha för kort i den. Tiagirl tipsade ju om att göra en bok om pappa (min pappa) men jag har ju inte så mycket bilder och sånt på honom heller. Men jag kanske skulle kunna knåpa ihop en liten bok minsann. Kan kanske vara kul för mina barn när dom blir lite äldre att se vem morfar var och vad han gjorde och bla bla bla... Men det betyder att jag måste plocka fram alla mina fotoalbum och dessutom scannern för att sen få in fotona i datorn.
Får väl försöka ta tag i det i helgen! :)

Psst! Kossan är TYST! :) Jag har dock inte varit där och sparkat den på smalbenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0