Gäster

 Mailo (Stavas kanske inte så)   Fanny

Ja dom dök upp till slut. Trodde Ia hade "missat" att jag skulle passa dom så jag hann nästan bli glad att jag skulle slippa gå upp extremt tidigt för att gå ut med hundar. :) Men inte hade hon det.
Dom dreglar(fördel eftersom jag måste moppa flera ggr om dagen), flåsar, fäller(också fördel eftersom jag måste dammsuga flera ggr om dagen!). Men för övrigt är dom rätt söta. Och barnen tycker ju att det är kul.
Dessutom gissar jag på grymma armmuskler efter dessa dagar. För jisses vad han drar den där pojken!

Kidsen är i säng och jag funderar på att lägga mig i ett bad. Eller iaf ta en dusch. Kan inte komma till jobbet skitig och äcklig ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0