Gjort lite nytta idag iaf

   
   



*pustar ut* Som sagt.. Lite duktig har jag allt varit. Men det är långt ifrån färdigt ju. Halva köket, barnens rum och badrummet är ju kvar. Sen upptäckte jag att jag har fönstersiluetter till förbannelse! Och ingen plats. Men man kanske kan hänga dom på väggen?! Får jag testa sen.
Fick äntligen bort mina gröna, extrema växter från fönstret. Dock kan jag ju inte förmå mig att slänga dom så dom står på golvet och tar upp massa plats. Undrar vart i hela friden jag ska få plats med en stor gran sen. :/  Jag behöver en större lägenhet. NU!

Varit borta och veckohandlat precis. Fast jag måste ju bort en sväng imorrn åxå eftersom man inte kan köpa typ mjölk, bröd och pålägg på söndagar. Däremot kan man köpa väldigt billigt kött på söndagar. Måste lära mig att gå bort varje söndag fm. För Ica säljer ju ut sitt kött med kort datum då. :) Idag fanns det dock bara en skinkstek på 1.2 kg kvar. Men så var jag ju sent ute förstås.
Hämtade ut min födelsedagspresent från Ica med. En Sverigelott. Men ni ska ju inte tro att jag vann något. Dom tyckte väl att jag fick nöja mig med skinksteken för 60:-
Eftersom jag hade 50:- rabatt om jag handlade för 500:- idag (kom bara upp i 455:-) så passade jag på att köpa mitt julpapper från Lambi med. Både hushålls och dass. Mao kom jag upp i över 500:- och fick dessutom min rabatt. Plus att jag tror att hon i kassan gjorde lite fel för hon drog rabatten 2 ggr! Inte klokt vad jag tjänat pengar idag. Nästan så jag har råd att spela lite ju.

Imorrn är det "monsterdag" igen då. *saknat* Ledig är jag med. Hela långa dagen. Och tisdag med om jag inte minns helt fel. Sen är det jobb ons-fre. Dock hoppas jag ju på att få jobba lite extra antingen imorrn eller på tisdag. *pengarkåt*

Kommentarer
Postat av: camilla

Oh, så juligt och fint...

Ska ladda upp bilder på b-dagboken nu och då ett par med lite jul hos oss.

2008-11-30 @ 20:38:51
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

Shit vad du jobbat hårt!!Tur att du inte festade igår :-)



Du har ju fått tilldet kanonmysigt...Kunde inte få upp större bilder bara...testar senare..

2008-11-30 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0