Jag är så förbannat duktig!

I stället för att ligga och lata mig så putsar jag faktiskt fönster. Och det blir så fint så. Det lilla man ser av fönstrena vill säga. Det är ju så mycket växter ÖVERALLT! Stora, gröna och väldigt ivägen. *suckar* Men jag har ju så svårt att göra mig av med dom också.
Plockat ner gardinerna men lyckats hålla fingrarna i styr så än finns det inga julgardiner uppe. Får väl försöka ha det gardinfritt tills första advent.

Nu ska jag dock lata mig. Kolla på PB kanske. Fick ju inte hem hela igår för av någon anledning försvann alla användare när jag hade 8MB kvar. Så förbannat surt! Men nu är det färdigt.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Tack... Det är LIIIITE bättre!!!

2008-11-14 @ 16:05:45
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Kollat på gardinerna nu och dom var fina! Har ett jotexpaket som ligger på posten och väntar... *vill ha

Beroende på dricks två kvällar nu kanske jag kan hämta ut det på söndag!!!



Jag har jul:at lite ute nu och fått bort några kartonger utanför. Ser ju helt vansinnigt kaotiskt ut. :/

Nu försöker jag göra plats i vardagsrummet(vilket är åt helvete som jag skrivit...)för att just få ut alla julkartonger från silas rum hit och så packa upp det... Därefter bara packa upp det "nödvändigaste", och så lägga i märkta kartonger rum för rum som jag tänkt mig.

Så upp med det som blir över på vinden. Ska inte ha så mkt framme i år men det kan ju bli spännande och se vad som är nödvändigt och mycket för mig när det gäller jul... EN låda är ju inte lönt att bära upp av åtta nio stycken stora kartonger...

Ska försöka låta bli att jul:a till det här för jag vill ha det clean här först utan kartonger. Är sååå tröööött...kommer aldrig bli klar.

2008-11-14 @ 16:11:45
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0