Jobbar

Eller har rast rättare sagt. Började redan vid 7 idag vilket gjorde att vi fick ge oss iväg hemifrån hutlöst tidigt. :/
Ställde klockan på 5:30 och när den ringde vaknade jag med ett ryck, tittade på klockan och lyckades läsa 6:30 varpå jag rusade upp som skjuten ur en kanon. *fnissar* Såg framför mig vilket helvete jag skulle få med att lyckas få iväg oss allihopa och se till att vara på jobbet kl 7. Sen, av någon anledning, fick jag för mig att titta på klockan igen. Då var hon ju faktiskt inte alls så mycket. Utan 5:30 som jag hade planerat. Så jag la mig ner en stund till. :)

Nu är rasten snart slut. Och jag ska äta äppelkaka (som C på natten bakat) med vaniljsås (som jag vispat ihop) i mängder! Smaskigaste sista slicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0