Julklappar

Jag funderar på att köpa en sån här till storeman i julklapp. Eller ett sånt här heter det kanske.
Det är väl nog egentligen jag som vill ha den. Och jag vill hemskt gärna ha en rosa fin. :) Och det vet jag väl inte om det passar så bra till storeman. Om man nu inte lyssnar på Tiagirl och Millan. För dom insinuerar minsann på att han kommer bli, hmm,  gay! För att han är vänsterhänt bla?! *muttrar*
Vi får väl se om jag köper ett. Ett svart kanske blir bäst.

Voltarengel är inget som fungerar på mig. Gör lika ont i nacken nu. Och utöver det kliar det. *suckar*

Snart bedtime tror jag. Ska ju upp och jobba tidigt imorrn bitti. Men sen är jag ledig sön-tis tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0