Kisse är hemma!

Och inte ens lite skadad. Var ute och letade men hittad då ingen Kisse. Sen stack jag bort till affären och när jag kom hem igen så kom han hem med. Så det var någon annan stackares kisse då. :/

Det är inte Kisse som gör mig utfattig. Var ju borta och skulle handla cigg. Bara det! Så jag tycker att det är mycket märkligt att besöket på Ica slutade på summan 552:- Tänkte visserligen köpa en limpa men när jag kom dit hittade jag både det ena och det andra. Som jag absolut inte skulle ha. Lego, pussel, kakeldekorer med tomtar, dvd-skivor och tomtebloss. Vad ska jag ha tomtebloss till?!! *suckar* Men det var ju en såååå fin förpackning som dom låg i. Så jag kunde ju inte låta bli. :) Och barn brukar ju tycka sånt är kul.

Party på lördag?! Får väl se! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Så skönt att kisse mår bra...

Skulle precis skriva och fråga om han hade kommit hem igen.

2008-11-27 @ 20:51:27
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0