Kommunen suger!

Jag är sååååå förbannat irriterad, sur, vansinnig, hatisk till denna kommunen just nu! I onsdags skulle jag få besked om jag måste byta arbetsplats. Det blev framflyttat till idag. Nu har chefen ringt. Och, tro det eller ej, jag måste vänta tills på måndag. Eller kanske tom tisdag! Däremot har andra fått veta att dom MÅSTE flytta på sig. Och förmodligen kommer det bli så med mig också. Men då kan dom räkna med en sjukskrivning. Och det kommer att kosta kommunen. När dom gör sånt här (storhetsvansinnesförflyttningar) för att spara pengar.
Jag har ingen som helst lust att behöva ligga sömnlös ytterligare en hel satans helg för att dom inte kan ge några klara besked!!!!

För den delen håller jag nog på att bli förkyld. :/ Kan kanske vara för att jag putsat fönster hela dagen i massa korsdrag. *suckar*

Nu ska jag iaf ta och lägga mig i ett varmt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0