Semesterdagarna

Jo L ringde tillbaka till mig efter att ha räknat ordentligt. Och nog f*n hade jag 11,25 dagar kvar. Fast med kvoten då. Så 9 hela dagar borde det vara. Det kunde dom väl ha kommit fram till för länge sen tycker jag. Och inte hittat på 15, 18, 20. För oavsett vilken tjänstgöringsgrad jag har, så har jag minsann 25 betalda dagar på ett år. Det är ju bara kvoten som  ändras. Så i mitten av Nov försvinner ju en del av mina dagar mao. Eftersom jag går ner i tjänst igen. Men har jag tur kanske jag får behålla 5 hela dagar iaf. Vad jag nu ska ha dom till. Vi får ju inte ta semester när vi vill ändå. *muttrar surt*

Imorrn var det ledig dag. Men jag ska jobba. Likaså fredag hade jag ledig dag. Men jobbar då med. Men vad gör man inte för pengar. :/ Kommer bli sååå rik så. *ironisk*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Ta semester då innan dagarna är borta? Får man inte byta dom mot pengar? Hr jag nåt vagt minne av att M gjort?

2008-11-03 @ 20:56:34
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0