Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!

Vi har varit ute på kvällspromenad med hundarna. Jag bad storeman ta Fanny eftersom den Milo (som det tydligen stavades) drar så förbannat så jag har fullt sjå med bara honom!
Vi han knappt mer än ner för trappan förrän storeman halkade på isen och Fanny drog iväg med honom kasandes på rumpan efter sig! Synd man inte har kameran med sig vid såna tillfällen.
Jag skrattde ju så mycket så inte kunde jag säga till Fanny att stanna  heller. *fnissar* Så han fick åka en bra bit innan hon stannade.

Nu är barnen på G att hoppa i säng. Och jag fortsätter väl slösurfa jag. För pengarna tog slut så jag kan ju inte spela mer. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0