Snodde listan jag med!

1. Är du döpt efter någon?
Inte efter någon person. Dock en låt av Simon & Garfunkel


2. Vad äter du helst till lunch?

Det som serveras på jobbet. Hemma äter jag inte lunch. Då blir det treo.


3. Har du barn?

2 monster


4.Om du var någon annan, skulle du vara vän med den du är i dag?

Det beror väl på vem jag hade varit. Det är inte säkert att jag gillat "mig" ju. Eller jo, självklart!


5. Är du väldigt sarkastisk?

Ja det var förnamnet!


6. Har du kvar dina tonsiller?

Jodå


7. Skulle du hoppa bungee jump?

Nja... Det är tveksamt! Dock tycker jag om att åka fort UPPÅT!


8. Vilka är dina favoritflingor?

Äter sällan sånt. Men Frosties (med massa onyttigt socker) är gott


9. Knyter du upp dina skosnören när du ska ta av dig skorna?

Nej, och inte på heller. Dom är alltid knutna på exakt lagom sätt.


10. Är du stark nog att stå ut med dig själv?

Har ju inget j*vla val


11. Vilken är din favoritglass?

Pecannöt eller kanske choklad


12. Vad är det första du lägger märke till hos andra?

Typ hela utseendet. Eftersom det är det första man ser.


13. Rött eller rosa?

Lite av båda kanske


14. Vad är det sämsta hos dig?

Oj oj! Det blir en hel uppsats


15. Vem strular du mest med?

Mig själv


16. Varför är du inte gift?

Det är överskattat


17. Vad drömde du i natt?

Hmm, jag mördade någon inatt (IGEN). Märkligt, är det inte sex så är det mord!


18. Har du någon speciell talang?

Har? Jag ÄR en talang! *asg* Nä, det tror jag inte. Men jag kan ju sticka. Och det kan inte Tiagirl!


19. Vad tittade du på senast på tv?

*asg* Min favoritreklam precis!!! *dadadadadada*


20. Vilket är ditt favoritljud?

Men jisses! Jag hatar ju ljud. Speciellt såna där monotona (som tex muande kossor)!!!!


21. Rolling Stones eller The Beatles?

Hocico???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0