Tom

*suckar* Vad är det med mig?!?!!? Inget är som det SKA! Inte för att jag vet hur det ska vara. Men allt känns fel. 
Sur och irriterad hela tiden. Så förbannat trött på allt. Vill inget, kan inget, orkar inget. 
Behöver nog en rejäl fylla eller en rejäl "bamse". :D
Men inget fungerar ju när hela mitt inre som sagt är i uppror.

Undrar om M kom ut idag? Om jag inte minns helt fel var det den 20:e han skulle släppas. 

Precis varit ute en sväng med hundarna. Kidsen vill ju sååå gärna gå med. Så det fick bli en snabbis innan dom skulle lägga sig. Sen tar vi en längre ikväll innan jag går och lägger mig.
Kisse ville ju inte vara ensam med vovvarna i morse så han fick gå ut när vi stack iväg. Annars hade dom väl rivit huset tillsammans. 
När vi kom hem dök han upp igen men ville inte alls följa med in. Men nu när vi var ute var han så nyfiken så han sprang efter oss på promenaden. Och sen lyckades jag lura in honom. Och han inser nog att vovvarna inte alls var så farliga. För han ligger lugnt på sin filt och tvättar sig. :)

*nattar barn*
 

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

PMS. Johodå.

2008-11-21 @ 09:41:21
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0