Trötter

Klockan är ju bara barnet och jag är faktiskt trött. Visserligen inte sovtrött men typ ligga-på-soffan-och-glo-trött.
Precis kollat på PB och knaprat i mig lite chips.
Kisse ligger här bredvid, tätt intill, och är livrädd för hundarna. Fanny flög ju på honom idag helt utan anledning. Märkligt med tanke på att hon aldrig någonsin brytt sig om katter. :/ Förbannade hund!

Imorrn kommer nog Tiagirl och pyntar min balkong. Eller det är vad jag hoppas att hon gör. Förmodligen får jag väl pynta alldeles själv men då är det ju inte lönt eftersom jag inte kommer våga tända en endaste belysning där ute. Livsfarligt med el och blöt snö tillsammans ju. Om jag får bestämma.

Undrar om jag och mitt lock för örat ska ta och gå ut med hundarna en sista sväng för ikväll. Sen får det väl bli soffan. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Hm... Så jobbigt det är att sitta vid någon annans dator. Inget är som det ska!!!



Jag dyker väl upp framöver. Vaken aptidigt tack vare hennes sabla stirriga hundar. Stel, öm, irriterad till max. Värmen är fruktansvärd här, eller luften som blir på det knasiga värmesystemet. Kan itne andas, blir täppt i däsan. Usch va grinig jag är!!!



Jo...jag pyntar väl lite åt dig då! :) Men det är nog inte blötsnö du ska oroa dig över utan regn. Har du buntband? Häftpistol?



Du kan inte svara via mail eftersom jag inte har min mail här...msn eller bloggen! :)

2008-11-23 @ 08:24:26
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0