Vaken

Fick sova ostört i 2 timmar iaf. För vid 10 ringde telefonen som jag glömt sätta på ljudlös. Brukar inte behövas för den delen. Eftersom dom som ringer vet att jag har jobbat natt. Dock vet tydligen inte telefonsäljare att jag jobbar natt. Eftersom dom då ringde och väckte mig. Nåt nummer från Uppsala som ringt hela förra helgen och hela denna veckan. Dom verkar inte fatta att man inte är intresserad trots att man gång på gång trycker bort samtalet. Men efter i morse kanske dom förstår. För jag lyfte på luren och sa högt och tydligt: -Men ge upp för fan! Sen stängde jag av den!

Somnade iaf om ganska fort och vaknade inte förrän Stina började skicka mms på min ANDRA telefon. Den stängde jag ju givetvis inte av för den är det ju aldrig någon som ringer/sms:ar/mms:ar till! *suckar*
Men jag känner mig iaf ganska utvilad. Lite seg bara.
Dock med en djävulsk huvudvärk. Och nackvärk. Och 0 treo kvar. Alltså måste jag ge mig iväg ner till apoteket. Vilket jag inte alls har någon lust med. Så för tillfället är min enda önskan att apotekets lokaler skulle vara belägna i min trappuppgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0