Väntar på samtal

Samtal från chefen G. Jag ska få min "dom". Men det verkar inte som att det blir något av med det idag heller. *skitsur*

Däremot fick jag precis samtal från Ia. Jag ska vara hundvakt i helgen. Något jag lovade i ett svagt ögonblick! :) Nu ville hon dock att jag skulle ha hundarna redan från onsdag. :/ Hur ska det gå till tro?! Gå upp ATTANS SÅ TIDIGT både torsdag och fredag för att gå ut med hundar innan jobbet?! Jag som brukar gå upp ett par minuter innan vi ska ge oss iväg.
Men det löser väl sig hoppas jag. Jag lär väl iaf inse att jag faktiskt inte alls vill ha hund! Och absolut inte TVÅ! 
Det värst som kan hända är väl att Kisse flyttar hemifrån eller att dom här två rackarna börjar kopulera hejvilt här hemma. Sånt vill jag inte alls vara med om! Sådetså!  

Kommentarer
Postat av: stina

jo jo........nu får du se hur det är att ha hund(ar)

skulle verkligen vilja se dig på morgonen. du kan ju alltid be någon av dina hustomtar (b eller b) om hjälp

2008-11-17 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0