12/10

Vad är nu detta?! Vaknade i morse och det kändes konstigt i mina händer. Jag ÖMSAR?! Riktigt ordentligt dessutom. Gillar inte alls det. För i mina tankebanor lider jag ju nu av Psoriasis. Och det är något jag inte alls vill ha. *bestämmer*

Idag ska vi äta köttbullar. Hemmagjorda. Alltså ska jag rulla ihop dom själv. Det är något av det äckligaste jag vet. Tur det finns latexhandskar.
Med tanke på att jag tycker att det är såååå vidrigt med rått kött är det väldigt märkligt att det enda som jag (iaf just nu, och sen ett par år tillbaka) kan tänka mig att jobba med (förutom det jag redan gör) är att bli obduktionstekniker. Tyvärr finns det ju ingenstans här i närheten där man kan jobba som det. Närmsta stället är väk isf Linköping. Och jag har inga planer alls på att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0