13/10

Kväller. Tyst och lugnt. :)
Fick låna pengar av U idag. Så jag var nere och köpte mig min nya skrivare. Och vad massa jag har att skriva ut bara för att jag har en nu då?? Innan har jag minsann inte alls behövt skriva ut nåt. Men nu hittar jag massa!
Har iaf fixat till min blivande tatuering i rätt storlek och så. Det gick ju inte fixa på jobbet med deras gamla program. Och det gick inte installera deras skrivare till min dator.
Innan jag bestämde att jag skulle köpa en skrivare fick jag ett erbjudande från U om att få hennes gamla. Det enda som behövdes till den var en ny färgpatron. Men nu hittade jag ju denna och lånade pengar i stället. När jag sen pratade med U ikväll så undrade hon vad min hette. Kollade sin nya (som hon köpt på Netonnet för 699:-) och det var preciiiis samma som denna. Med skillnaden att min då kostade 449:- på Netto! *asg*

Imorrn jobbar jag 7-13:30. Sen börjar jag vid 16-21 igen. Brukar ju inte ha delade turer mitt i veckan men jag fick ett erbjudande från U om att ta hennes kväll och då bli av med min skuld. Passar mig alldeles utmärkt.

Full med stoooora utslag igen. *vansinnig* Men jag kan ju inte göra nåt ändå. Förbannde skit! Blir en lång natt inatt känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0