14/10

Trött i benen efter en lång dag och kväll på jobb. Men det känns skönt att vara skuldfri. Iaf skuldfri på ett håll. Och för övrigt är jag inte alls på humör. Trots att det varit en toppendag med strålande solsken hela dagen.

Hämtat mitt efterlängtade paket från H&M idag. Men världens skönaste "mysbyxor". Hade jag vetat att dom var så sköna hade jag ju köpt på mig fler. Beställt en svart, stickad långkofta med. Som jag hade tänkt att ha på jobbet när man ska ut och röka i vinter. Men nu tycker jag nog att den är lite för fin för att ha på jobbet. Men o andra sidan vet jag ju inte om det är bättre att bara ha den när man sitter hemma och ugglar. Dessutom så sticks den. Halsduk och mössa fick man på köpet med. Stickat i svart och vitt. Inte speciellt snyggt men det sticks åtminstone inte. :)
Nu vill jag bara ha mina stövlar från Ellos med. Antar att dom dyker upp imorgon. Sen är jag rustad för den kalla vintern.

När jag kom hem idag en sväng på dagen kom Kisse hem och ville ha mat. HALTANDES. Riktigt ordentligt dessutom. Så typiskt att han ska skada sig nu bara för att vi ska till veterinären äntligen. Dom kommer ju komma på massa dyra saker som dom ska "laga" på honom säkert. Kanske därför man ska ha en försäkring även på sina djur. Men va fan! Jag har ju inte ens råd att försäkra mig själv. Så katten får helt enkelt vara han med. :/ Huvudsaken är ju faktiskt att barnen har försäkringar.
Vågade ju mig på att läman fönstret öppet idag eftersom jag gissade att Kisse inte skulle hoppa ut när han hade så ont. Eller, jag har ALLTID fönstret öppet. Men nu när jag kom hem har idioten iaf hoppat?!!!!! Så nu har han väl brutit sönder varenda litet ben i hela kroppen. Men han ligger ju iaf inte nedanför fönstret och skriker. Får väl helt tolka det som positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0