16/10



Den här maskinen hittade jag i mitt badrum?! Trodde det var en helt vanlig miniräknare. Men tydligen kan man dessutom räkna ut hur mycket man får om man har en summa kronor och vill växla till euro. Eller tvärtom. Meningslöst som bara den. Men stämde, det gjorde det.
Nu undrar jag bara vart den kommer ifrån. Skulle nog tro att den har legat där sen pappaB:s tid. För jag har svårt att tro att jag skulle gå och köpa något så fånigt. :)

Fortfarande ingen Kisse hemma. Fan åxå! Han måste komma hem tills ikväll för efter ikväll får han ju inte äta nåt. Men med min tur dyker han väl upp imorrn bitti med en stor hare eller nåt. :/

Ledig dag. Precis som igår. Och lika illa på fredag. Nu för tiden får man liksom inte jobba extra. Förbannde kommun som ska spara pengar. Ska våra gamla behöva lida för att kommunen inte vet hur man handskas med pengar?!!! *morrar*

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Öh...fanns det euro då? s



Men hur kan den hålla reda på valutakursen?! :S

2008-10-16 @ 15:24:00
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0