21/10 Äntligen!

Goddagens! Länge sen sist. Iaf om man får tro Tiagirl. Sånt gnäll för att jag låter bli att skriva under en HEL dag eller så. Nu är det nog visserligen två dagar sen. Men det händer liksom inte mycket i mitt (patetiska) liv. :) Jobbat hela helgen ju. Långa pass.

 Lilleman. I väntan på bussen.

 Framme vid vårt mål! Eh, en guldfärgad skyltdocka kan få folk att ändra sig! :)

 Pojken som förgyllde min dag. Och resten av mitt liv.

Nu har jag äntligen tatuerat mig igen. Efter många års "tjat". Jag är mycket nöjd och vill redan ha en till! :)
Mycket söt och trevlig pojke som har tatuerat i ett par år. Eller 5 kanske. Duktig konstnär med! Som ska öppna studio i Färjestaden någon gång. Så lät det iaf! Och det hoppas jag. Vi behöver en bra tatuerare på Öland med. *tycker*

 Arbete pågår!

 Resultatet!

Jag är jättenöjd! Det enda jag har att klaga på är att han har det förbannat kallt hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Oj va stor den var!!! Det fattade jag aldrig då när du berättade om den. Men du svarade aldrig på va det betyder.

Läckert men AAAAAAAAAAAAAAJ som fan för insidan av armen??????????????????????????????

2008-10-21 @ 19:26:45
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Och du. Nu är det faktiskt nästan TRE dygn sedan. SÅDETSÅ.



Ska du till Amie den 2 november? Vi har barn hemma så det borde inte du ha?

2008-10-21 @ 19:27:40
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Camilla

OH!!! VAD SNYGG!!! SKIT snygg!!! Jätte avis

Vill med göra en ny... I nacken...

2008-10-21 @ 21:27:42
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0