29/10

Äntligen kom jag iväg för att simma igen! Så skönt att ha det gjort. Eftersom det inte "går" att lösa med barnen varannan vecka så får det bli gymmet den veckan i stället för simning. Så man iaf gör något nyttigt. :)

Annars har det väl inte hänt speciellt mycket idag. Jobbat till 13:30. Och nu ska jag slappa. Eller ev ta hand om lite disk och tvätt.
Imorrn ska jag upp och testa den nya massagestolen kommunen köpt in. Vet inte om det är nåt för mig. Bara sitta still i en stol och inte göra nåt. Men testa kan man ju iaf.

Idag kom skolkorten på Storeman äntligen. Men inte kan jag ladda upp dom här med detta sega nät. :( Men snart är det den 1:a Nov som tur är. *längtar*


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har försökt att ringa Fuji i 2 veckor, men det är omöjligt att komma fram.

Så då mailade jag ett argt mail i måndags..

Men har inte hört nåt i från dom...

I måndags var det 5 veckor sen dom tog korten, och dom enskilda fick jag ju 2 veckor sen.

Skitsur Och inte kan jag logga in å det talong numret...

Dom måste ha STORA problem.

2008-10-29 @ 18:31:46
URL: http://camillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0