31/10

Fy f*n vad ont i ryggen jag har! Den där stolen kan inte ens vara lite nyttig ju! Man ska väl inte få ont av den?! Nu är det ju visserligen värre eftersom urticarian gör sig påmind. Men det är ju annan smärta med.
Har iaf städat här hemma (igen) trots att jag har ont. Tvättat 2 maskiner. Vikt ihop massa tvätt OCH hängt in. Hängt upp maskinerna jag har tvättat. Plockat och dammat i vardagsrummet. Dammsugit och moppat  stort sett alla golv. Hoppade över Lillemans då hans rum fortfarande är stökigt. *suckar*

Snart dags för jobb. Jobbar ikväll och imorrn kväll. Om nu inte S kan jobba min kväll imorrn. Eller ev en del av kvällen iaf. Tycker ju inte om att stressdricka om jag ska ut. OM jag nu ska det imorrn. Det kan jag ju inte bestämma än. Nån timme innan möjligtvis. *velig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0